Psychologiczne podejście do zarządzania mediami
Studia
Rodzaj studiów:
Więcej informacji o studiach
FORMA
Studia są prowadzone w trybie niestacjonarnym w formie zjazdów weekendowych (sobota, niedziela) zgodnie z harmonogramem studiów podyplomowych (12 zjazdów) oraz trybem on-line, oznacza to że wszystkie zajęcia prowadzone są przez Internet.
DLA KOGO
Studia skierowane są do osób posiadających wyższe wykształcenie i chcących zdobyć lub poszerzyć wiedzę z psychologii społecznej i mediów. Grupą, która szczególnie powinna być zainteresowana studiami są osoby zatrudnione na stanowiskach związanych z marketingiem i reklamą oraz kierownicy tych zespołów.
OPŁATY
350 zł x 10 miesięcy
1750 zł x 2 semestry
3500 zł – jednorazowo
ZAPISZ SIĘ ONLINE
TEMATYKA ZAJĘĆ
- metodologia badań rynkowych i medialnych
- psychologia Internetu i rozwój społeczeństwa informacyjnego
- społeczne i kulturowe oddziaływanie mediów
- psychologia wpływu, perswazji i propagandy
- komunikacja interpersonalna oraz metody komunikacji internetowej
- komunikacja międzykulturowa
- Public relations
- Branding
- nowoczesne media
- reklama
- etyka reklamy
ZAPISZ SIĘ ONLINE
Zapisz się już teraz! Dostaniesz od nas więcej informacji.