Psychologiczne podejście do zarządzania mediami

Oferta studiów

  /  Studia podyplomowe  /  Psychologiczne podejście do zarządzania mediami

Psychologiczne podejście do zarządzania mediami

Studia
Rodzaj studiów:
Psychologiczne podejście do zarządzania mediami

Więcej informacji o studiach

FORMA

Studia są prowadzone w trybie niestacjonarnym w formie zjazdów weekendowych (sobota, niedziela) zgodnie z harmonogramem studiów podyplomowych (12 zjazdów) oraz trybem on-line, oznacza to że wszystkie zajęcia prowadzone są przez Internet.

DLA KOGO

Studia skierowane są do osób posiadających wyższe wykształcenie i chcących zdobyć lub poszerzyć wiedzę z psychologii społecznej i mediów. Grupą, która szczególnie powinna być zainteresowana studiami są osoby zatrudnione na stanowiskach związanych z marketingiem i reklamą oraz kierownicy tych zespołów.

OPŁATY

350 zł x 10 miesięcy

1750 zł x 2 semestry

3500 zł – jednorazowo

TEMATYKA ZAJĘĆ

  1. metodologia badań rynkowych i medialnych
  2. psychologia Internetu i rozwój społeczeństwa informacyjnego
  3. społeczne i kulturowe oddziaływanie mediów
  4. psychologia wpływu, perswazji i propagandy
  5. komunikacja interpersonalna oraz metody komunikacji internetowej
  6. komunikacja międzykulturowa
  7. Public relations
  8. Branding
  9. nowoczesne media
  10. reklama
  11. etyka reklamy

ZAPISZ SIĘ ONLINE

Zapisz się już teraz! Dostaniesz od nas więcej informacji.